Internal Affairs Group - Personel Şikayetleri

Kilitli
Kullanıcı avatarı
Internal Affairs
Mesajlar: 6
Kayıt: Çrş Haz 02, 2021 5:30 pm

Internal Affairs Group - Personel Şikayetleri

Mesaj gönderen Internal Affairs »

Resim Resim

PERSONEL ŞİKAYETLERİ
INTERNAL AFFAIRS GROUP
LOS SANTOS POLICE DEPARTMENT

1. Internal Affairs Group
  • İçişleri Grubu, LSPD çalışanına/çalışanlarına karşı yapılan şikayetleri ele alarak Los Santos Polis Departmanına hizmet eder.

    İç Soruşturmalar Bölümü, İçişleri Grubu'na bağlıdır ve vatandaşlar, çalışanlar veya diğer departmanların çalışanları tarafından yapılan şikayetleri kapsamlı bir şekilde araştırmakla görevlidir. Dürüstlüğü sağlamak ve halkın güvenini korumak için İçişleri Grubu, doğrudan Polis Şefi Ofisi'ne bağlı olarak çalışır. Bu nedenle İçişleri Grubu, çalışanın rütbesi veya şikayetin niteliği ne olursa olsun, departmanın tüm çalışanları hakkındaki şikayetleri inceler.
2. Şikayet Süreci
  • Şikayet, herhangi bir departmana, e-posta yoluyla veya İçişleri'ne bir mektup gönderilerek yapılabilir. Bir şikayet sunulduktan sonra, güvenilirliğini ve niteliğini belirlemek için İçişleri Grup Komutanlığı Personeli tarafından ön incelemeye tabi olacaktır. Şikayetin kabul edilmesi durumunda şikayette yer alan iddialara göre belirli bir kategoriye ayrılarak referans bilgisi verilecektir. Şikayet ön inceleme aşamasını geçemezse, aşağıdaki düzenlemelerden biri atanacak ve rapor eden taraf bilgilendirilecektir:
    • İlgili Personelin Kaydı Yok
      Şikayetin ön incelemesi, şikayet edilen departman çalışanının/çalışanlarının Los Santos Polis Departmanı'nda istihdam edilmediğini göstermiştir.
    • İhlal Yok
      Şikayetin ön incelemesi, rapor edilen memurun/memurların herhangi bir görevi kötüye kullanma veya kötü hizmet yapmadığını göstermiştir.
    Her şartta, şikayet eden taraf bilgilendirilecek ve şikayetle ilgili bilgi sahibi olmaları veya sorgulamaları halinde başvurabilecekleri bir Dava Dosyası referans numarası verilecektir.


    3. Soruşturma Süreci
    • İçişleri Grubu Soruşturma Birimi, iletilen tüm şikayetleri kapsamlı bir şekilde araştırır ve olayla ilgili tüm kanıtları gözden geçirir. Soruşturma sonuçlandığında, soruşturma gerekirse Polis Şefi de dahil olmak üzere ilgili makama iletilecek ve aşağıdaki görevlerden biri atanacaktır:

      ▪ Asılsız
      Raporlayan tarafın belirttiği gibi iddia(lar) gerçekleşmedi. ((Adminler tarafından iptal edilen rolleride içerir.))

      ▪ Olaylar Farklı Olabilirdi
      Şikayette sözü geçen olaylar gerçekleşti, ancak haklı, yasal ve uygundu, fakat LSPD perosneli şikayet edilen olay sırasında daha iyi bir şartta hizmet gösterebilirdi.

      ▪ Aklandı
      Şikayette iddia edilen olaylar gerçekleşti, ancak tamamen haklı, yasal ve uygundu.

      ▪ Çözüm İçin Yetersiz Kanıt
      Şikayette bahsi geçen iddiayı ispatlamak veya çürütmek için yeterli delil var, ancak delillere bir nedenden dolayı ulaşılamıyor. Örneğin şikayetçi taraf daha fazla bilgi vermeyi reddediyor veya şikayet edilen tarafa daha fazla bilgi için ulaşılamıyor.

      ▪ Kabul Edildi
      Soruşturma, LSPD personelinin, şikayetteki iddiaların tümünü veya bir kısmını görevi kötüye kullanma veya kötü hizmetle suçladığını kanıtlamıştır.

      ▪ Ceza Verilemez / Soruşturmaya Devam Edilemiyor
      Soruşturma, çalışanın görevi kötüye kullanma veya kötü hizmet iddialarının tümünü veya bir kısmını işlediğini, ancak Departmanın bir nedenden dolayı bir çalışana disiplin cezası veremediğini göstermiştir. Örneğin: LSPD personeli istifa etti veya ayrı bir olay nedeniyle işine son verildi veya çalışan artık hayatta değil.

      ▪ Geri Çekildi
      Şikayetçi taraf şikayeti geri çekmiştir ve iddia edilen eylem(ler) tam bir soruşturmayı gerektirecek kadar ciddi değildir.

      İçişleri Grubu, şikayetin alındığı tarihten itibaren otuz (30) gün içinde soruşturmaları tamamlamayı amaçlamaktadır. Teğmen, Komutan, İçişleri Grubu veya Polis Şefi tarafından tamamlandıktan ve nihai olarak gözden geçirildikten sonra, rapor edilen çalışan(lar) ve rapor veren taraf, soruşturmanın gidişatını bildiren bir mektup alacaklardır. Devam eden şikayetler olması durumunda, rapor eden tarafın rapor edilen çalışan(lar)a karşı alınan disiplin cezası hakkında bilgilendirilemeyeceğine lütfen dikkat edin.

4. Memur Şikayet Formu
  • Şikayetler, aşağıdaki formu doldurarak ve İçişleri Grubu'na göndererek yapılabilir. ((Internal Affairs kullanıcısına Ö.M yoluyla iletiniz. Başlık şu formatta olamlıdır: "IAG - Memur Şikayet Formu - Memur Adı_Soyadı " Memur bilgileri bilinmiyorsa boş bırakın.))

    Kod: Tümünü seç

    [divbox=#FFFFFF][center][img]https://cdn.discordapp.com/attachments/832582140435890226/849928823951851580/Baslksz-1.png[/img] [img]https://i.imgur.com/ezoKMVk.png[/img][/center]
    [hr][/hr][center][size=120][b]MEMUR ŞİKAYET FORMU[/b][/size]
    [size=110][b]INTERNAL AFFAIRS GROUP[/b]
    LOS SANTOS POLICE DEPARTMENT[/size][/center][hr][/hr]
    
    [b][size=125]1. Şikayetçi Kişi[/size][/b]
    [list][b]1.1. İsim Soyisim:[/b] İsim Soyisim
    [b]1.2. Telefon Numarası:[/b]  Telefon Numarası
    [b]1.3. Addres:[/b] Adres
    [b]1.4. Rozet Numarası (varsa):[/b] Rozet Numarası
    [b](( 1.5. GTATurk Forum Kullanıcı Adınız:[/b] Kulanıcı Adı Buraya[b]))[/b][/list]
    
    [b][size=125]2. Şikayet Edilen Memur(lar)[/size][/b]
    [list][b]2.1. İsim ve Soyisim(leri):[/b] İsim Soyisim ((IC olarak bilinmiyorsa "Bilinmiyor" yazın.))
    [b]2.2. Rozet Numarası:[/b] 00000 ((IC olarak bilinmiyorsa "Bilinmiyor" yazın.))
    [b]2.3. Birim Numarası(s):[/b] Birim Numarası ((IC olarak bilinmiyorsa "Bilinmiyor" yazın.))
    [b]2.4. Açıklama(lar):[/b] İsim soyisim, rozet numarası ve birim numarasıda bilinmiyorsa ilgili memuru belirgin özelliklerinide göz önünde bulundurarak tarif edin. ((Memurun özellikleri bilinmiyorsa "Bilinmiyor" yazın.))
    [/list]
    
    [b][size=125]3. Olay[/size][/b]
    [list][b]3.1. Tarih ve Saat :[/b] GG/AA/YYYY  SS.DD
    [b]3.2. Olayın Yaşandığı Lokasyon(s):[/b]
    
    [b]3.3. Yaşanan Olayın Detaylı Açıklaması:[/b] Yaşanan olayı eksiksiz, her ayrıntısı ile açıklayın ve memurun ihlal ettiği kuralları belirtin.
    
    [b]3.4. Şahitler:[/b] Yaşanan olaya dahil olan kişilerin isimlerini, soyisimlerini varsa rozet numaraları ile birlikte belirtin. 
    
    [b]3.5. Kanıtlar[u]((IC))[/u]:[/b] Elinizde bulunan tüm kanıtları ekleyin. (Ör. Telefon kaydı, araç kamerası, mülk kamerası.)
    
    [b](( 3.6. OOC Kanıtlar)):[/b] Elinizde bulunan tüm OOC kanıtları ekleyin. (Ör. Chatlog görüntüsü, ekran görüntüsü, video.)
    
    
    [b][size=125]4. Bilgi/Talep[/size][/b]
    [list][b]4.1. İade Talebi:[/b] Talep ettiğiniz iadeyi detaylandırın. (Trafik cezası iptali, tazminat vb.)
    [b]4.2. Eklemek İstedikleriniz:[/b] Şikayet hakkında eklemek istediklerinizi varsa endişelerinizi belirtin.
    [/list]
    
    [b][size=125]5. Beyanname[/size][/b]
    [list][b]5.1.[/b] 
    İmzalayan ve şikayetçi taraf, bu şikayeti göndererek ve aşağıda imzalayarak, işbu belgeyle Los Santos Polis Departmanına, İçişleri tarafından gerekli görüldüğü takdirde imzalayanın (ve şikayet edilen tarafın) geçmişini araştırmasına ve şikayetle ilgili herhangi bir kişiyle iletişime geçmesine izin verir veya bu soruşturmaya katkıda bulunabilecek veya bu soruşturmaya yardımcı olabilecek kurum ayrıca, varsa, imzalayan kişi, firma, kurum ve kuruluşlara bu formda kendileri ve/veya soruşturma ile ilgili bilgileri ve şikayette yer alan beyanları açıklama veya teyit etme yetkisi verir.
    
    Los Santos Polis Departmanı, şikayet edenin ve şikayet edilen tarafın kimliğini suçlanan memurlara veya diğer ilgili kişilere ifşa etmemeye çalışsa da, imzalayan, Departmanın kimliklerini ifşa etmesinin, bu formun bazı kısımlarını ifşa etmesinin, herhangi bir bilgiyi ifşa etmesinin gerekebileceğini anlar. Şikayet sahibi, şikayet sonucunda başlatılan iç soruşturmanın kapsamının yalnızca sanık çalışanlara yönelik iddialarla sınırlı olmadığını anlar.
    
    Ayrıca imzalayan, hangi ortam kullanılırsa kullanılsın ve cayma talebinin yerine getirilip getirilmediğine bakılmaksızın herhangi bir şekil, şekilde veya biçimde raporunu geri çekmeye kalkışması halinde, talep ettiği herhangi bir iadeyi kaybedeceğini, talep ettiğini, ve/veya rapordaki soruşturma rapor edilen çalışan(lar)a karşı sürdürülürse ve olayı çevreleyen koşullar bu tür bir tazminatı gerektirecektir.
    
    ((Bunu imzalayarak, şikayette (varsa) yer alan tüm OOC kanıtların doğru olduğunu ve hiçbir şekilde, şekil veya biçimde oynanmadığını ve/veya sahte olmadığını onaylamış olursunuz. OOC olarak sahte ve oynanmış bir kanıt, GTATurk politikaları kapsamında OOC ceza ile sonuçlanabilir.))
    
    İmzalayan kişi, bu sözleşmeyi imzalayarak beyannameyi okuduğunu, anladığını ve kendi özgür hür iradesi ile ve işlemlerinin bir parçası olarak gönüllü olarak imzaladığını kabul ve beyan eder; yukarıdaki imza ve anlaşma dışında hiçbir zorlama, veya teşvikte bulunulmamıştır. İmzalayan, şikayette sağlanan ayrıntıların bildiklerinin en iyisi olduğunu ve yanıltıcı veya yanlış beyanlar içermediğini işbu belgeyle onaylar.
    
    [b]İmza:[/b] İmza
    [b]Tarih:[/b] GG/AA/YYYY
    [/list][hr][/hr][/divbox]
5. Sorumluluk Reddi
İçişleri Grubu, yirmi sekiz (28) günden eski bir olayı/durumu içeriyorsa, şikayeti dikkate almama hakkını saklı tutar.

Herhangi bir şekilde, şekilde veya biçimde (kanıt uydurma dahil) yanlış bir rapor sunmak, cezai suçlamalarla sonuçlanabilir.

((OOC: Bir departman üyesini şikayet ederken, sahip olduğunuz karakter dışı tüm kanıtları [chatlog kayıtları, ekran görüntüleri veya videolar) 3.6 altındaki şikayetinize "Memur Şikayet Formu" bölümüne eklemeniz istenir. Eklemek sizin sorumluluğunuzdadır. Sahip olduğunuz tüm kanıtlar, eğer bir raporda herhangi bir OOC kanıtı yoksa, inceleme için kabul edilmeyebilir. Ayrıca, chatlog kayıtları bir noktaya kadar kabul edilsede, kendi başlarına bulunduğunda duruma göre dikkate alınmayabilir.))

((OOC: "Memur Şikayet Formu" ile ilgili 3.5 ve 3.6 ile arasındaki fark, 3.6'daki kanıtın 3.5'te kullanılabilmesi için, IC olarak bu kanıtı nasıl elde ettiğinize dair geçerli bir bilginin olması gerektiğidir. Kanıtı yalnızca bir kez göndermeniz gerekir, kanıtı IC mantıkta "eklemek" için 3.5 kullanılmalıdır (ör. **Telefon Kaydı Ekli, Araç Kamerası Ekli**) ))

((OOC:Kanıtları IC olarak nasıl elde ettiğinizi açıklayamıyorsanız veya kanıtları geçerli bir IC gerekçeyle elde etmediyseniz, 3.5'e hiçbir şey koymayın. OOC olarak sunduğunuz kanıtlar, yine de olayınızın gerçekleştiğini desteklemek için kullanılabilir ve İçişleri Grubunu OOC olarak destekleyebilir [Sivillerin IC olarak ulaşamadığınız bazı kanıtlara IA gerekli soruşturmaları gerçekleştirerek IC olarak ulaşabilir. Örn. Göğüs kamerası, CCTV, işletme kameraları vb.] ))

((OOC: OOC sorulara yalan söylediğiniz ve/veya OOC kanıtları kasten bozduğunuz, montajladığınız tespit edilirse, GTATurk platformundaki politikalar kapasmında OOC cezalandırılacaktır. ))
En son Internal Affairs tarafından Prş Haz 03, 2021 10:18 am tarihinde düzenlendi, toplamda 6 kere düzenlendi.

Kullanıcı avatarı
Internal Affairs
Mesajlar: 6
Kayıt: Çrş Haz 02, 2021 5:30 pm

Internal Affairs Group - Personel Şikayet Formu

Mesaj gönderen Internal Affairs »

Bildirilen şikayetler Internal Affairs kullanıcısına konuda belirtilen "4. Memur Şikayet Formu" başlığındak gibii şikayet formu aracılığı ile uygun başlık ve formatta iletilmelidir.

Kilitli